BOLD fMRI to assess the impact of alcohol advertisements in young drinkers - Lille Économie Management Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2020

BOLD fMRI to assess the impact of alcohol advertisements in young drinkers

Domaines

Neurosciences
Fichier principal
Vignette du fichier
OHBM_2020_IMAJ.pdf (126.51 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

inserm-03129743 , version 1 (03-02-2021)

Identifiants

  • HAL Id : inserm-03129743 , version 1

Citer

Quentin Duché, Elise Bannier, Jacques-François Diouf, Romain Moirand, Karine Gallopel-Morvan, et al.. BOLD fMRI to assess the impact of alcohol advertisements in young drinkers. OHBM 2020 - 26th Annual Meeting of the Organization for Human Brain Mapping, Organization for Human Brain Mapping (OHBM), Jun 2020, Montréal, Canada. pp.1-3. ⟨inserm-03129743⟩
199 Consultations
176 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More