Article Dans Une Revue
Journal of Intellectual and Developmental Disability
Année : 2016
LillOA Université de Lille : Connectez-vous pour contacter le contributeur
https://hal.univ-lille.fr/hal-02416509
Soumis le : mardi 17 décembre 2019-16:52:50
Dernière modification le : mercredi 5 juin 2024-10:26:03
Dates et versions
Identifiants
- HAL Id : hal-02416509 , version 1
- DOI : 10.3109/13668250.2016.1160370
Citer
Bruno Facon, Yannick Courbois, David Magis. A cross-sectional analysis of developmental trajectories of vocabulary comprehension among children and adolescents with Down syndrome or intellectual disability of undifferentiated aetiology. Journal of Intellectual and Developmental Disability, 2016, Journal of Intellectual & Developmental Disability, 41, pp.140-149. ⟨10.3109/13668250.2016.1160370⟩. ⟨hal-02416509⟩
Collections
41
Consultations
0
Téléchargements