Development of ELIP to Assess Physical Literacy for Emerging Adults: A Methodological and Epistemological Challenge. - Université de Lille
Article Dans Une Revue Research Quarterly for Exercise and Sport Année : 2023

Development of ELIP to Assess Physical Literacy for Emerging Adults: A Methodological and Epistemological Challenge.

C. Schnitzler
  • Fonction : Auteur
J. Cairney
  • Fonction : Auteur
R. Keegan
  • Fonction : Auteur
W. M. Roberts
  • Fonction : Auteur
L. M. Barnett
  • Fonction : Auteur
P. Bentsen
  • Fonction : Auteur
D. A. Dudley
  • Fonction : Auteur
K. W. Raymond Sum
  • Fonction : Auteur
F. Venetsanou
  • Fonction : Auteur
C. Button
  • Fonction : Auteur
S. Turcotte
  • Fonction : Auteur
F. Berrigan
  • Fonction : Auteur
M. Cloes
  • Fonction : Auteur
J. R. Rudd
  • Fonction : Auteur
V. Riga
  • Fonction : Auteur
A. Mouton
  • Fonction : Auteur
J. Vašíčková
  • Fonction : Auteur
J. Blanchard
  • Fonction : Auteur
N. Franck
  • Fonction : Auteur
R. M. Repond
  • Fonction : Auteur
M. Markovič
  • Fonction : Auteur
C. Scheuer
  • Fonction : Auteur

Dates et versions

hal-04111798 , version 1 (31-05-2023)

Identifiants

Citer

Joseph Gandrieau, C. Schnitzler, J. Cairney, R. Keegan, W. M. Roberts, et al.. Development of ELIP to Assess Physical Literacy for Emerging Adults: A Methodological and Epistemological Challenge.. Research Quarterly for Exercise and Sport, 2023, Research Quarterly for Exercise and Sport, pp.1-14. ⟨10.1080/02701367.2022.2125927⟩. ⟨hal-04111798⟩
10 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

More