Development of ELIP to Assess Physical Literacy for Emerging Adults: A Methodological and Epistemological Challenge.
Joseph Gandrieau
(1)
,
C. Schnitzler
,
J. Cairney
,
R. Keegan
,
W. M. Roberts
,
L. M. Barnett
,
P. Bentsen
,
D. A. Dudley
,
K. W. Raymond Sum
,
F. Venetsanou
,
C. Button
,
S. Turcotte
,
F. Berrigan
,
M. Cloes
,
J. R. Rudd
,
V. Riga
,
A. Mouton
,
J. Vašíčková
,
J. Blanchard
,
Lea Mekkaoui
(1)
,
Thibaut Derigny
(1)
,
N. Franck
,
R. M. Repond
,
M. Markovič
,
C. Scheuer
,
Francois Potdevin
(1)
C. Schnitzler
- Fonction : Auteur
J. Cairney
- Fonction : Auteur
R. Keegan
- Fonction : Auteur
W. M. Roberts
- Fonction : Auteur
L. M. Barnett
- Fonction : Auteur
P. Bentsen
- Fonction : Auteur
D. A. Dudley
- Fonction : Auteur
K. W. Raymond Sum
- Fonction : Auteur
F. Venetsanou
- Fonction : Auteur
C. Button
- Fonction : Auteur
S. Turcotte
- Fonction : Auteur
F. Berrigan
- Fonction : Auteur
M. Cloes
- Fonction : Auteur
J. R. Rudd
- Fonction : Auteur
V. Riga
- Fonction : Auteur
A. Mouton
- Fonction : Auteur
J. Vašíčková
- Fonction : Auteur
J. Blanchard
- Fonction : Auteur
Thibaut Derigny
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1235676
- IdHAL : thibautderigny
- ORCID : 0000-0002-4028-8235
- IdRef : 269716157
N. Franck
- Fonction : Auteur
R. M. Repond
- Fonction : Auteur
M. Markovič
- Fonction : Auteur
C. Scheuer
- Fonction : Auteur