« WAC for the New Millenium. Strategies for Continuing Writing Across-the-Curriculum Programs », Mc Leod, S., Miraglia, E., Soven, M., & Thaiss, C. (eds) (2001) : National Council of Teachers of English, Urban (Illinois) ; « Writing and Revising the Disciplines », Monroe, J. (ed) (2002) : Cornell University Press, Ithaca and London - Université de Lille Accéder directement au contenu
Autre Publication Scientifique Pratiques : linguistique, littérature, didactique Année : 2004

« WAC for the New Millenium. Strategies for Continuing Writing Across-the-Curriculum Programs », Mc Leod, S., Miraglia, E., Soven, M., & Thaiss, C. (eds) (2001) : National Council of Teachers of English, Urban (Illinois) ; « Writing and Revising the Disciplines », Monroe, J. (ed) (2002) : Cornell University Press, Ithaca and London

Evelyne Rosen-Reinhardt
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01684144 , version 1 (15-01-2018)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01684144 , version 1

Citer

Evelyne Rosen-Reinhardt. « WAC for the New Millenium. Strategies for Continuing Writing Across-the-Curriculum Programs », Mc Leod, S., Miraglia, E., Soven, M., & Thaiss, C. (eds) (2001) : National Council of Teachers of English, Urban (Illinois) ; « Writing and Revising the Disciplines », Monroe, J. (ed) (2002) : Cornell University Press, Ithaca and London . 2004, p. 121-122. ⟨hal-01684144⟩

Collections

CIREL UNIV-LILLE
41 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More